İP telefoniya nədir? VoIP sisteminin qurulması
Ip telefoniya rabitə sisteminin bir növüdür analoq,gsm,cdma və digər siqnalların VOIP ( Voice over IP) IP protokolu vasitəsilə səs paketlərinin bir hostdan (kompüter şəbəkəsinə və ya internetə qoşulmuş qurğu) digərinə ötürülməsi sistemidir rabitə sisteminin bugünü və sabahıdır.Bu sistem vasitəsilə siz şirkətinizin rabitə sisteminə maksimum nəzarət edə , təkmilləşdirə , asanlıqla Call Centerinizi (məlumat, çağrı mərkəzi) qura və şirkətinizin filallarının rabitə sistemin vahid şəklə gətirə bilərsiniz.Protech sizə dünyaca məşhur Yealink, Yeastar, Asterisk, 3CX, SIEMENS, Neogate ,CISCO və.s istehsalçıların avadanlıqların və kompleks VOİP həllər təklif edir:
- Şirkətin filialların telefon sisteminin birləşdirilməsi.
- Müdriyyətin ofisdə olmadan şirkətin telefon sisteminə qoşulması sanki şirkətdəymiş kimi daxili nömrələrə zəng etmə imkanı həmçinin şirkətin analoq şəhər və gsm nömrələrindən istifadə etməklə kənara zəng etmək.
- SİP şəhər nömrələrindən istifadə etmək imkanı eyni anda 1 şəhər nömrəsinə istənilən sayda zənglərin qəbul edilməsi
- Xidmət səviyyəsinin ölçülməsi məqsədi ilə zənglərin qeydə alınması və müdrüyyətə hesabatları təqdim olunması.
- Hesabat şəklində buraxılmış zənglərə nəzarət etmək.
- Səs qutularında istifadə.
- İnteraktiv Bələdçi sistemi İVR.
- Profesional Call Centerin qurulması.
- Ve sair tükənməz funksiyalar.
IP telefon sisteminin quraşdırılması 5 mərhələdə aparılır:
● Şəbəkənin sxematik planının hazırlanması sifarişçinin mövcud kompüter şəbəkəsinə AUDİT
● İstifadə olunacaq avadanlıqların sayının , növünün və digər xərclərin dəqiqləşdirilməsi təklifin (smetanın) sifarişçiyə çatdırılması
● Sifarişçi avadanlıqların tam , xidmətin qismən ödənişin etdikdən sonra
● Telefoniya sisteminin quraşdırılması və təhvil verilməsi
● İstifadəçilərin təlimatlandırılması….